该平台对我进行暴力催收,高利贷,恐吓,砍头息,盗取用户信息已涉嫌违法。

[nombor aduan]: 7274
[objek aduan]: [爱钱进]
[rayuan aduan]: 停止暴力催收,合法走法律程序,停止该平台对我家人以及邻居的骚扰以及恐吓。
[Jumlah yang terlibat dalam aduan]: 0.0$
[Kemajuan aduan]: Dalam proses
Pusat Khidmat Pelanggan FxGecko Menunggu broker untuk memproses 2021-11-25 15:31:07

Menghubungi broker 爱钱进

Pusat Khidmat Pelanggan FxGecko Audit lulus 2021-11-25 15:31:04
MT_90000203 Mulakan aduan 2021-11-25 14:54:31

2017年10月10日,因做生意向 钱站(爱钱进)平台借款64800,到账44423元。现做生意失败导致暂无能力偿还,欠钱希望走法律程序。该平台对我进行暴力催收,高利贷,恐吓,砍头息,盗取用户信息已涉嫌违法。希望有关部门介入调查。
2021年11月22号至今每天 该平台每天都找人对我家人进行骚扰,频繁让陌生人来家敲门(一天4-5次),还对邻居家敲门骚扰我邻居。家里我妻子刚生产完2个多月(还在哺乳期),本身有产后抑郁,现在因为暴力催收这件事已经精神崩溃,孩子被吓的整晚哭闹不止,家人不知情我情况,我不是不还,可以查我银行流水,我现在确实无力偿还,只要合理合法的网贷我不会逃避慢慢解决这件事情,但是这种涉嫌违法的暴力催收对我家人身心伤害太严重了,我已经取证完毕,有微信聊天记录,以及短信记录。邻居也可以作证,我妻子产后抑郁现在又过度惊吓,我怕闹出人命,请求协助解决一下。希望有关部门进行调查核实,停止暴力催收,合法走法律程序,停止该平台对我家人以及邻居的骚扰以及恐吓。

Kenyataan:
1. Kandungan di atas hanya mewakili pengadu sendiri dan tidak mewakili kedudukan FxGecko;
2. Sebarang cetakan semula adalah dilarang pada platform ini tanpa kebenaran dan pesalah akan disiasat untuk tanggungjawab undang-undang.Untuk melindungi hak, pergi ke FxGecko>
Untuk melindungi hak, pergi ke FxGecko
Walaupun FxGecko bukan jabatan penyeliaan pasaran, ia tidak terikat pada platform pertukaran asing itu sendiri, tetapi apabila semakin ramai orang mengetahui tentang FxGecko, semakin ramai orang meninggalkan rekod aduan mereka di FxGecko , lebih banyak lagi dan lebih ramai orang pergi ke FxGecko untuk menyemak sebelum penggunaan, maka FxGecko akan semakin dihargai oleh platform pertukaran asing, untuk secara aktif menangani aduan di atas.
Sudah tentu, beberapa platform pertukaran asing tidak lagi boleh beroperasi dengan sendirinya, menangguhkan bayaran balik, tidak kira bagaimana pelabur pertukaran asing mengadu di FxGecko, platform pertukaran asing tidak akan mendapat sebarang maklum balas. Tetapi semakin ramai yang merungut, semakin mereka boleh mengingatkan pelabur pertukaran asing lain supaya tidak tertipu.
Platform hitam aduan Forex ada di FxGecko. FxGecko, platform perlindungan aduan dan hak yang melindungi hak pertukaran asing dan secara aktif berjuang untuk yang lemah.

Komen

0Komen

Muat lagi
您正在访问的是FxGecko网站。 FxGecko互联网及其移动端产品是中国香港特别行政区成立的Hitorank Co.,LIMITED旗下运营和管理的一款面向全球发行的企业资讯査询工具。

您的IP为 中国大陆地区,抱歉的通知您,不能为您提供查询服务,还请谅解。请遵守当地地法律。